Dierenspeciaalzaken Meerkerk

@vanzandwijk
www.zandwijk.nl

Informatie

Bij Fa J van Zandwijk & Zn vindt u in ons bedrijfspand van ruim 700m2 alles voor zowel huis-en boerderijdieren en alles voor de tuin. Ons pand ligt op het industrieterrein van Meerkerk vlak lang de A27. Hierdoor zijn wij uitstekend bereikbaar. Op ons terrein hebben wij volop GRATIS parkeergelegenheid. Onze voordelen zijn: Scherpe prijzen Uitgebreid assortiment, Bestrijdingsmiddelen tegen ongedierte Uw produkt wordt in de auto gelegd Hele jaar door verschillende aanbieding en acties

Keywords Dierenwinkel, Cavia's, Kanaries, Kippen / pluimvee, Dieetvoer, Hondenvoer, Kattenvoer, Kippenvoer, Paardenvoer, Schildpaddenvoer, Vissenvoer, Vitamines, Voedingssupplementen, Vogelvoer, Bench, Drinkbak, Drinkfles, Halsband, Hondenkleding, Hondenmand, Kattenbak, Kattenmand, Konijnenhok, Kooi, Krabpaal, Riem, Speeltjes, Vissenkom, Voerbak, Vogelkooi, Volière, Anti-vlooienmiddel, Hondenborstels, Hooi, Kattenborstels, Ontwormingsmiddel, Paardenborstels, Schelpenzand, Stro, Tekentang, Vlooienkam, Vlooienmiddel, Eukanuba, Frontline, Hope Farms, Pedigree, Prins, Pro Plan, Royal Canin, Whiskas, Bezorgservice, Begane grond, Honden toegestaan, Toegankelijk voor rolstoelen, Hamsters, Knaagdieren, Konijnen, Vissen, Vogels, Diervoeding, Aquarium, Kattenbakvulling, Beaphar, Gourmet.

Beoordelingen

Deze advertentie is nog niet beoordeeld:

Betalingsmogelijkheden

Cash , Invoice